Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/244
Назва: Підготовка майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності
Інші назви: Preparation of future teachers of the humanities regarding the utilization of educational software in their professional activity
Автори: Целих, Олена Сергіївна
Tselykh, Olena Sergiivna
Ключові слова: підготовка
професійна діяльність
навчальні програмні засоби
майбутні вчителі
предмети гуманітарного циклу
training
professional activities
educational software
future teachers
the humanities
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Целих О. С. Підготовка майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Сергіївна Целих; наук. кер. І. А. Левіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 238 с.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні визначено й науково обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування програмних засобів у навчанні», та її компонентну структуру (мотиваційний, когнітивний, операціональний та оцінний), визначено критерії (мотиваційно-вольовий, гносеологічний, діяльнісний, оцінно-рефлексивний), показники, схарактеризовано рівні (низький, середній, достатній та високий) означеної готовності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу; визначено педагогічні умови, розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у процесі навчання у вищому навчальному закладі, що складається з трьох етапів (інформаційно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний та креативно-результативний); розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів сформованості готовності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності. The essence of scientific concepts "educational software", "willingness of teachers to utilize software in education" and their component structure of the readiness (motivational, volitional, cognitive and operational) have been defined in the thesis; the criteria, the indices and levels (low, medium, sufficient and high) of the above-mentioned readiness of future teachers of the humanities have been characterized; the experimental model of future teachers of the humanities to utilize educational software in the higher education has been worked out. The former included three stages. The methods of diagnosing the readiness levels of future teachers of the humanities to the use of the educational software in professional activity have been developed and experimentally proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/244
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Целих Олена Сергіївна.pdf2.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.