Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦелих, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorTselykh, Olena Sergiivna-
dc.date.accessioned2018-09-05T10:36:41Z-
dc.date.available2018-09-05T10:36:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЦелих О. С. Підготовка майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Сергіївна Целих; наук. кер. І. А. Левіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 238 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/244-
dc.description.abstractУ дослідженні визначено й науково обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування програмних засобів у навчанні», та її компонентну структуру (мотиваційний, когнітивний, операціональний та оцінний), визначено критерії (мотиваційно-вольовий, гносеологічний, діяльнісний, оцінно-рефлексивний), показники, схарактеризовано рівні (низький, середній, достатній та високий) означеної готовності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу; визначено педагогічні умови, розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у процесі навчання у вищому навчальному закладі, що складається з трьох етапів (інформаційно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний та креативно-результативний); розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів сформованості готовності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності. The essence of scientific concepts "educational software", "willingness of teachers to utilize software in education" and their component structure of the readiness (motivational, volitional, cognitive and operational) have been defined in the thesis; the criteria, the indices and levels (low, medium, sufficient and high) of the above-mentioned readiness of future teachers of the humanities have been characterized; the experimental model of future teachers of the humanities to utilize educational software in the higher education has been worked out. The former included three stages. The methods of diagnosing the readiness levels of future teachers of the humanities to the use of the educational software in professional activity have been developed and experimentally proved.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectнавчальні програмні засобиuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectпредмети гуманітарного циклуuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectprofessional activitiesuk
dc.subjecteducational softwareuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectthe humanitiesuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльностіuk
dc.title.alternativePreparation of future teachers of the humanities regarding the utilization of educational software in their professional activityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Целих Олена Сергіївна.pdf2.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.