Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2439
Назва: Роль наступності та спадкоємності у створенні творчого середовища в процесі навчання математики
Інші назви: Role of sequence and succession in creation of creative environment in the process of educating to mathematics
Автори: Чашечникова, О. С.
Ключові слова: навчання математики
творче середовище
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Чашечникова О. С. Роль наступності та спадкоємності у створенні творчого середовища в процесі навчання математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 120-123.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті особливості реалізації принципу послідовності та спадкоємності при створенні творчого середовища в процесі навчання математики. Розглянуто особливості реалізації принципу наступності при створенні творчого середовища у процесі навчання математики.Рассмотрены особенности реализации принципа последовательности и преемственности при создании творческой среды в процессе обучения математике. The features of realization of principle of sequence and succession are considered at creation of creative environment in the process of educating to mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2439
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сhashechnikova 2016.pdf393.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.