Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧашечникова, О. С.-
dc.date.accessioned2019-07-16T09:59:51Z-
dc.date.available2019-07-16T09:59:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧашечникова О. С. Роль наступності та спадкоємності у створенні творчого середовища в процесі навчання математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 120-123.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2439-
dc.description.abstractРозглянуті особливості реалізації принципу послідовності та спадкоємності при створенні творчого середовища в процесі навчання математики. Розглянуто особливості реалізації принципу наступності при створенні творчого середовища у процесі навчання математики.Рассмотрены особенности реализации принципа последовательности и преемственности при создании творческой среды в процессе обучения математике. The features of realization of principle of sequence and succession are considered at creation of creative environment in the process of educating to mathematics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectтворче середовищеuk
dc.titleРоль наступності та спадкоємності у створенні творчого середовища в процесі навчання математикиuk
dc.title.alternativeRole of sequence and succession in creation of creative environment in the process of educating to mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сhashechnikova 2016.pdf393.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.