Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2439
Title: Роль наступності та спадкоємності у створенні творчого середовища в процесі навчання математики
Other Titles: Role of sequence and succession in creation of creative environment in the process of educating to mathematics
Authors: Чашечникова, О. С.
Keywords: навчання математики
творче середовище
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Чашечникова О. С. Роль наступності та спадкоємності у створенні творчого середовища в процесі навчання математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 120-123.
Abstract: Розглянуті особливості реалізації принципу послідовності та спадкоємності при створенні творчого середовища в процесі навчання математики. Розглянуто особливості реалізації принципу наступності при створенні творчого середовища у процесі навчання математики.Рассмотрены особенности реализации принципа последовательности и преемственности при создании творческой среды в процессе обучения математике. The features of realization of principle of sequence and succession are considered at creation of creative environment in the process of educating to mathematics.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2439
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сhashechnikova 2016.pdf393.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.