Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRusnac, Svetlana-
dc.date.accessioned2025-12-26T12:11:42Z-
dc.date.available2025-12-26T12:11:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationRusnac S. Artificial intelligence in the development of university competencies: risks, opportunities and the institutional ethical framework / S. Rusnac // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 76-79.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24371-
dc.description.abstractDigital transformation has become one of the key strategic directions in contemporary higher education, reshaping curricular processes, teaching practices, and assessment methods. In this context, the integration of artificial intelligence (AI)—particularly generative models—has become essential for the modernization of universities and their adaptation to a rapidly evolving academic and socio-professional environment [4]. AI provides new possibilities for supporting educational processes, yet its uncontrolled use may generate significant risks, such as cognitive dependence, the erosion of academic authenticity, or the amplification of algorithmic bias [2]. Цифрова трансформація стала одним із ключових стратегічних напрямків у сучасній вищій освіті, змінюючи навчальні процеси, методи викладання та методи оцінювання. У цьому контексті інтеграція штучного інтелекту (ШІ), зокрема генеративних моделей, стала важливою для модернізації університетів та їхньої адаптації до швидкозмінного академічного та соціально-професійного середовища [4]. ШІ надає нові можливості для підтримки освітніх процесів, проте його неконтрольоване використання може створювати значні ризики, такі як когнітивна залежність, ерозія академічної автентичності або посилення алгоритмічної упередженості [2].uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectdigital transformationuk
dc.subjectgenerative modelsuk
dc.subjectacademic integrityuk
dc.subjectethical frameworkuk
dc.subjectdigital literacyuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectгенеративні моделіuk
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk
dc.subjectетичні рамкиuk
dc.subjectцифрова грамотністьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.titleArtificial intelligence in the development of university competencies: risks, opportunities and the institutional ethical frameworkuk
dc.title.alternativeШтучний інтелект у розвитку університетських компетенцій: ризики, можливості та інституційна етична базаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rusnac.pdf791.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.