Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24371Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Rusnac, Svetlana | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-26T12:11:42Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-26T12:11:42Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Rusnac S. Artificial intelligence in the development of university competencies: risks, opportunities and the institutional ethical framework / S. Rusnac // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 76-79. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24371 | - |
| dc.description.abstract | Digital transformation has become one of the key strategic directions in contemporary higher education, reshaping curricular processes, teaching practices, and assessment methods. In this context, the integration of artificial intelligence (AI)—particularly generative models—has become essential for the modernization of universities and their adaptation to a rapidly evolving academic and socio-professional environment [4]. AI provides new possibilities for supporting educational processes, yet its uncontrolled use may generate significant risks, such as cognitive dependence, the erosion of academic authenticity, or the amplification of algorithmic bias [2]. Цифрова трансформація стала одним із ключових стратегічних напрямків у сучасній вищій освіті, змінюючи навчальні процеси, методи викладання та методи оцінювання. У цьому контексті інтеграція штучного інтелекту (ШІ), зокрема генеративних моделей, стала важливою для модернізації університетів та їхньої адаптації до швидкозмінного академічного та соціально-професійного середовища [4]. ШІ надає нові можливості для підтримки освітніх процесів, проте його неконтрольоване використання може створювати значні ризики, такі як когнітивна залежність, ерозія академічної автентичності або посилення алгоритмічної упередженості [2]. | uk |
| dc.language.iso | en | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | artificial intelligence | uk |
| dc.subject | higher education | uk |
| dc.subject | digital transformation | uk |
| dc.subject | generative models | uk |
| dc.subject | academic integrity | uk |
| dc.subject | ethical framework | uk |
| dc.subject | digital literacy | uk |
| dc.subject | innovation | uk |
| dc.subject | штучний інтелект | uk |
| dc.subject | вища освіта | uk |
| dc.subject | цифрова трансформація | uk |
| dc.subject | генеративні моделі | uk |
| dc.subject | академічна доброчесність | uk |
| dc.subject | етичні рамки | uk |
| dc.subject | цифрова грамотність | uk |
| dc.subject | інновації | uk |
| dc.title | Artificial intelligence in the development of university competencies: risks, opportunities and the institutional ethical framework | uk |
| dc.title.alternative | Штучний інтелект у розвитку університетських компетенцій: ризики, можливості та інституційна етична база | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Rusnac.pdf | 791.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.