Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2428
Title: Проблема діагностування творчого потенціалу у дітей у Західній Європі і США
Other Titles: Проблема диагностирования творческого потенциала у детей в Западной Европе и США
The problem of diagnosing the creative рotential of children in Western Europe and the U.S.A.
Authors: Листопад, Олексій Анатолійович
Листопад, Алексей Анатольевич
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych
Keywords: творчий потенціал особистості
діагностування творчого потенціалу особистості
творческий потенциал личности
диагностирования творческого потенциала личности
creativity of the individual
diagnosing individual's creative potential
Issue Date: 2014
Publisher: Рівне : РДГУ
Citation: Листопад О. А. Проблема діагностування творчого потенціалу у дітей у Західній Європі і США / О. А. Листопад // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 58-62.
Abstract: Розглянуті особливості організації діагностування творчого потенціалу особистості в ХІХ-ХХ віках. Проведено історичний аналіз проблеми організації діагностування творчого потенціалу особистості в ХІХ-ХХ віках в Західній Європі і США. Розглянуті концептуальні положення найбільш відомих теоретичних моделей, які є основою для розробки тестів діагностування творчого потенціалу особистості. Визначено причини, які затримують становлення творчого потенціалу дитини. Рассмотрены особенности организации диагностирования творческого потенциала личности в ХІХ – ХХ веках. Проведен исторический анализ проблемы организации диагностирования творческого потенциала личности в ХІХ – ХХ веках в Западной Европе и США. Рассмотрены концептуальные положения наиболее известных теоретических моделей, которые являются основой для разработки тестов диагностирования творческого потенциала личности. Определены причины, которые задерживают становление творческого потенциала ребенка. The features of the organization of diagnosing individual's creative potential in the XIX - XX centuries are considered. A historical analysis of the problems of the organization of diagnosing individual's creative potential in the XIX - XX centuries in Western Europe and the United States is conducted. The conceptual situation of the most well-known theoretical models, which are the basis for the development of diagnostic tests creative potential, is considered. The cause of that delay the formation of the creative potential of the child is determined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2428
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problema diagnostuvannya tvorchogo potencialu u ditej u Zaxidnij Yevropi i SShA.pdf294.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.