Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24126
Назва: Організація предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу відповідно до вимог сучасного освітнього простору ЗДО
Інші назви: Organization of subject-practical activities of middle preschool age children using natural material in accordance with the requirements of the modern educational space of preschool
Автори: Сорочинська, Оксана Андріївна
Блощинська, Людмила Миколаївна
Ключові слова: предметно-практична компетентність
предметно-практична діяльність
природні матеріали
діти середнього дошкільного віку
освітній процес
заклад дошкільної освіти
педагогічні умови та підходи
нормативно-правові аспекти
subject-practical competence
subject-practical activity
natural materials
children of middle preschool age
educational process
preschool educational institution
pedagogical conditions and approaches
regulatory and legal aspects
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сорочинська О. А. Організація предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу відповідно до вимог сучасного освітнього простору ЗДО / О. А. Сорочинська, Л. М. Блощинська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 180-187.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу психофізичних змін, що відбуваються в дітей середнього дошкільного віку, які створюють сприятливі умови для ефективної взаємодії з предметами й інтенсифікації пізнавальної активності; деталізації й обґрунтуванню педагогічних умов та окресленню ефективних підходів до організації предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу. Мета статті – обґрунтувати педагогічні умови й окреслити ефективні підходи та методичний інструментарій до організації предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу відповідно до вимог сучасного освітнього простору ЗДО. The article is devoted to the analysis of psychophysical changes occurring in children of middle preschool age, which create favorable conditions for effective interaction with objects and intensification of cognitive activity; to the detailing and substantiation of pedagogical conditions and the delineation of effective approaches to the organization of subject-practical activities of children of middle preschool age using natural material. The purpose of the article is to substantiate pedagogical conditions and to outline effective approaches and methodological tools for the organization of subject-practical activities of children of middle preschool age using natural material in accordance with the requirements of the modern educational space of preschool education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24126
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organization.pdf302.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.