Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24126| Title: | Організація предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу відповідно до вимог сучасного освітнього простору ЗДО |
| Other Titles: | Organization of subject-practical activities of middle preschool age children using natural material in accordance with the requirements of the modern educational space of preschool |
| Authors: | Сорочинська, Оксана Андріївна Блощинська, Людмила Миколаївна |
| Keywords: | предметно-практична компетентність предметно-практична діяльність природні матеріали діти середнього дошкільного віку освітній процес заклад дошкільної освіти педагогічні умови та підходи нормативно-правові аспекти subject-practical competence subject-practical activity natural materials children of middle preschool age educational process preschool educational institution pedagogical conditions and approaches regulatory and legal aspects |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Сорочинська О. А. Організація предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу відповідно до вимог сучасного освітнього простору ЗДО / О. А. Сорочинська, Л. М. Блощинська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 180-187. |
| Abstract: | Статтю присвячено аналізу психофізичних змін, що відбуваються в дітей середнього дошкільного віку, які створюють сприятливі умови для ефективної взаємодії з предметами й інтенсифікації пізнавальної активності; деталізації й обґрунтуванню педагогічних умов та окресленню ефективних підходів до організації предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу. Мета статті – обґрунтувати педагогічні умови й окреслити ефективні підходи та методичний інструментарій до організації предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу відповідно до вимог сучасного освітнього простору ЗДО. The article is devoted to the analysis of psychophysical changes occurring in children of middle preschool age, which create favorable conditions for effective interaction with objects and intensification of cognitive activity; to the detailing and substantiation of pedagogical conditions and the delineation of effective approaches to the organization of subject-practical activities of children of middle preschool age using natural material. The purpose of the article is to substantiate pedagogical conditions and to outline effective approaches and methodological tools for the organization of subject-practical activities of children of middle preschool age using natural material in accordance with the requirements of the modern educational space of preschool education. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24126 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Organization.pdf | 302.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.