Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорочинська, Оксана Андріївна-
dc.contributor.authorБлощинська, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-12-10T11:13:22Z-
dc.date.available2025-12-10T11:13:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСорочинська О. А. Організація предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу відповідно до вимог сучасного освітнього простору ЗДО / О. А. Сорочинська, Л. М. Блощинська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 180-187.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24126-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу психофізичних змін, що відбуваються в дітей середнього дошкільного віку, які створюють сприятливі умови для ефективної взаємодії з предметами й інтенсифікації пізнавальної активності; деталізації й обґрунтуванню педагогічних умов та окресленню ефективних підходів до організації предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу. Мета статті – обґрунтувати педагогічні умови й окреслити ефективні підходи та методичний інструментарій до організації предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу відповідно до вимог сучасного освітнього простору ЗДО. The article is devoted to the analysis of psychophysical changes occurring in children of middle preschool age, which create favorable conditions for effective interaction with objects and intensification of cognitive activity; to the detailing and substantiation of pedagogical conditions and the delineation of effective approaches to the organization of subject-practical activities of children of middle preschool age using natural material. The purpose of the article is to substantiate pedagogical conditions and to outline effective approaches and methodological tools for the organization of subject-practical activities of children of middle preschool age using natural material in accordance with the requirements of the modern educational space of preschool education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпредметно-практична компетентністьuk
dc.subjectпредметно-практична діяльністьuk
dc.subjectприродні матеріалиuk
dc.subjectдіти середнього дошкільного вікуuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectпедагогічні умови та підходиuk
dc.subjectнормативно-правові аспектиuk
dc.subjectsubject-practical competenceuk
dc.subjectsubject-practical activityuk
dc.subjectnatural materialsuk
dc.subjectchildren of middle preschool ageuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectpreschool educational institutionuk
dc.subjectpedagogical conditions and approachesuk
dc.subjectregulatory and legal aspectsuk
dc.titleОрганізація предметно-практичної діяльності дітей середнього дошкільного віку з використанням природного матеріалу відповідно до вимог сучасного освітнього простору ЗДОuk
dc.title.alternativeOrganization of subject-practical activities of middle preschool age children using natural material in accordance with the requirements of the modern educational space of preschooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Organization.pdf302.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.