Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24112
Назва: Сутність і змістовий контент мистецької педагогіки у формуванні професійної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін
Інші назви: The essence and content of artistic pedagogy in the formation of professional competence of future teachers of art disciplines
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Ключові слова: педагогіка
педагогічні принципи
педагогічний потенціал творів мистецтва
методика навчання
музика
хореографія
перформативні мистецтва
мова мистецтва
функції мистецтва
мистецька освіта
майбутні викладачі мистецьких дисциплін
pedagogy
pedagogical principles
pedagogical potential of artworks
teaching methods
music
choreography
performing arts
language of art
functions of art
art education
future teachers of artistic disciplines
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Реброва О. Є. Сутність і змістовий контент мистецької педагогіки у формуванні професійної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 163-172.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто феноменологію мистецької педагогіки як наукової галузі, специфічного різновиду загальної педагогіки та як освітнього компонента в підготовці майбутніх спеціалістів галузі знань галузі В «Культура, мистецтва та гуманітарні науки». Зокрема, В5 «Музичне мистецтво», В6 «Перформативні мистецтва» (спеціалізація «Хореографія»). Мета статті полягає у висвітлені сутності мистецької педагогіки як педагогічного ресурсу у формуванні професійної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін і конкретизації принципів і змістових мистецько-освітніх ліній мистецької педагогіки в зазначеному контексті. The article examines the phenomenology of artistic pedagogy as a scientific field, a specific type of general pedagogy, and an educational component in the training of future specialists in the field of knowledge “Culture, Arts and Humanities”. In particular, this refers to B5 – Music Arts and B6 – Performing Arts (specialization – Choreography). The purpose of the article is to highlight the essence of artistic pedagogy as a pedagogical resource in shaping the professional competence of future teachers of artistic disciplines. It also aims to specify the principles and content-related artistic and educational lines of artistic pedagogy within the mentioned context.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24112
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The essence.pdf320.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.