Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24112| Title: | Сутність і змістовий контент мистецької педагогіки у формуванні професійної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін |
| Other Titles: | The essence and content of artistic pedagogy in the formation of professional competence of future teachers of art disciplines |
| Authors: | Реброва, Олена Євгенівна Rebrova, Olena Yevgenivna |
| Keywords: | педагогіка педагогічні принципи педагогічний потенціал творів мистецтва методика навчання музика хореографія перформативні мистецтва мова мистецтва функції мистецтва мистецька освіта майбутні викладачі мистецьких дисциплін pedagogy pedagogical principles pedagogical potential of artworks teaching methods music choreography performing arts language of art functions of art art education future teachers of artistic disciplines |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Реброва О. Є. Сутність і змістовий контент мистецької педагогіки у формуванні професійної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 163-172. |
| Abstract: | У статті розглянуто феноменологію мистецької педагогіки як наукової галузі, специфічного різновиду загальної педагогіки та як освітнього компонента в підготовці майбутніх спеціалістів галузі знань галузі В «Культура, мистецтва та гуманітарні науки». Зокрема, В5 «Музичне мистецтво», В6 «Перформативні мистецтва» (спеціалізація «Хореографія»). Мета статті полягає у висвітлені сутності мистецької педагогіки як педагогічного ресурсу у формуванні професійної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін і конкретизації принципів і змістових мистецько-освітніх ліній мистецької педагогіки в зазначеному контексті. The article examines the phenomenology of artistic pedagogy as a scientific field, a specific type of general pedagogy, and an educational component in the training of future specialists in the field of knowledge “Culture, Arts and Humanities”. In particular, this refers to B5 – Music Arts and B6 – Performing Arts (specialization – Choreography). The purpose of the article is to highlight the essence of artistic pedagogy as a pedagogical resource in shaping the professional competence of future teachers of artistic disciplines. It also aims to specify the principles and content-related artistic and educational lines of artistic pedagogy within the mentioned context. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24112 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| The essence.pdf | 320.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.