Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2399
Назва: | Вивчення змісту дисциплін професійної та практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбереження учнів |
Інші назви: | Изучение содержания дисциплин профессиональной и практической подготовленности будущих учителей физической культуры к здоровьесбережению учеников The analyses of learning modules of future pt teachers’ training in health -improving professional activit |
Автори: | Джуринський, Петро Борисович Джуринский, Петр Борисович Dzhurynskii, Petro Borysovych |
Ключові слова: | професійна підготовка практична підготовка здоров’язбережувальна діяльність програма навчальний план фізкультурно-оздоровча робота профессиональная подготовка практическая подготовка здоровьесберегающая деятельность программа учебный план физкультурно-оздоровительная работа learning modules technology health-improvement healthy way of living physical exercise |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Джуринський П. Б. Вивчення змісту дисциплін професійної та практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбереження учнів / П. Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 93-104. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено зміст дисциплін циклу професійної та практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності в загально-освітній школі. Встановлено, що формування підготовленості майбутнього вчителя до здоров’язбережувальної роботи передбачає інтеграцію змісту основ фізкультурно-оздоровчої роботи у зміст дисциплін професійно-педагогічного циклу і педагогічної практики та спрямовано на формування у студентів системи наукових знань з здоров’язбережувальної діяльності. В статье исследовано содержание дисциплин цикла профессиональной и практической подготовленности будущих учителей физической культуры к здоровьесохраняющей профессиональной деятельности в общеобразовательной школе. Выявлено, что формирование подготовленности будущего учителя к здоровьесохраняющей работе предполагает интеграцию содержания основ физкультурно-оздоровительной работы в содержание дисциплин профессионально-педагогического цикла и педагогической практики и направлено на формирование у студентов системы научных знаний по здоровьесбережению. The article analyses the content of the learning modules of the future PT teachers training in health-improving professional activity. New academic courses were worked out. Scientif ically grounded innovative technologies of health improvement enable the optimal functioning and development of central nervous system, psychometrical status of a pupil, improvement of a respiratory a cardiovascular and other systems of life support, adaptive capability. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2399 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dzhurynskii, Petro Borysovych.pdf | 539.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.