Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2399
Назва: Вивчення змісту дисциплін професійної та практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбереження учнів
Інші назви: Изучение содержания дисциплин профессиональной и практической подготовленности будущих учителей физической культуры к здоровьесбережению учеников
The analyses of learning modules of future pt teachers’ training in health -improving professional activit
Автори: Джуринський, Петро Борисович
Джуринский, Петр Борисович
Dzhurynskii, Petro Borysovych
Ключові слова: професійна підготовка
практична підготовка
здоров’язбережувальна діяльність
програма
навчальний план
фізкультурно-оздоровча робота
профессиональная подготовка
практическая подготовка
здоровьесберегающая деятельность
программа
учебный план
физкультурно-оздоровительная работа
learning modules
technology
health-improvement
healthy way of living
physical exercise
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Джуринський П. Б. Вивчення змісту дисциплін професійної та практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбереження учнів / П. Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 93-104.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено зміст дисциплін циклу професійної та практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності в загально-освітній школі. Встановлено, що формування підготовленості майбутнього вчителя до здоров’язбережувальної роботи передбачає інтеграцію змісту основ фізкультурно-оздоровчої роботи у зміст дисциплін професійно-педагогічного циклу і педагогічної практики та спрямовано на формування у студентів системи наукових знань з здоров’язбережувальної діяльності. В статье исследовано содержание дисциплин цикла профессиональной и практической подготовленности будущих учителей физической культуры к здоровьесохраняющей профессиональной деятельности в общеобразовательной школе. Выявлено, что формирование подготовленности будущего учителя к здоровьесохраняющей работе предполагает интеграцию содержания основ физкультурно-оздоровительной работы в содержание дисциплин профессионально-педагогического цикла и педагогической практики и направлено на формирование у студентов системы научных знаний по здоровьесбережению. The article analyses the content of the learning modules of the future PT teachers training in health-improving professional activity. New academic courses were worked out. Scientif ically grounded innovative technologies of health improvement enable the optimal functioning and development of central nervous system, psychometrical status of a pupil, improvement of a respiratory a cardiovascular and other systems of life support, adaptive capability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2399
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzhurynskii, Petro Borysovych.pdf539.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.