Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23880| Назва: | Педагогічні підходи до формування моторних і комунікативних навичок у юних спортсменів з порушеннями слуху на занттях з єдиноборств |
| Автори: | Тодоров, Петро Іванович Todorov, Petro Ivanovych Соколов, Г. О. |
| Ключові слова: | порушення слуху єдиноборства педагогічні підходи моторних навичок комунікативні навички |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Тодоров П. І. Педагогічні підходи до формування моторних і комунікативних навичок у юних спортсменів з порушеннями слуху на занттях з єдиноборств / П. І. Тодоров, Г. О. Соколов // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 196-199. |
| Короткий огляд (реферат): | Проблема дослідження полягає у недостатній розробленості педагогічних підходів до організації навчально-тренувального процесу з єдиноборств для дітей з порушеннями слуху. Традиційні методики тренування часто не враховують особливостей сенсорного сприйняття, що ускладнює формування моторних і комунікативних навичок. Водночас, саме єдиноборства мають значний потенціал для розвитку координації рухів, уваги, самоконтролю та соціальної взаємодії дітей із зазначеними порушеннями. Відсутність адаптованих методичних рекомендацій обмежує ефективність навчання та інтеграцію таких дітей у спортивне середовище. Це зумовлює необхідність пошуку та наукового обґрунтування сучасних педагогічних підходів, які б забезпечили цілісне формування моторної та комунікативної компетентності юних спортсменів з порушеннями слуху. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23880 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 53.pdf | 479.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.