Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТодоров, Петро Іванович-
dc.contributor.authorTodorov, Petro Ivanovych-
dc.contributor.authorСоколов, Г. О.-
dc.date.accessioned2025-11-26T11:02:56Z-
dc.date.available2025-11-26T11:02:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТодоров П. І. Педагогічні підходи до формування моторних і комунікативних навичок у юних спортсменів з порушеннями слуху на занттях з єдиноборств / П. І. Тодоров, Г. О. Соколов // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 196-199.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23880-
dc.description.abstractПроблема дослідження полягає у недостатній розробленості педагогічних підходів до організації навчально-тренувального процесу з єдиноборств для дітей з порушеннями слуху. Традиційні методики тренування часто не враховують особливостей сенсорного сприйняття, що ускладнює формування моторних і комунікативних навичок. Водночас, саме єдиноборства мають значний потенціал для розвитку координації рухів, уваги, самоконтролю та соціальної взаємодії дітей із зазначеними порушеннями. Відсутність адаптованих методичних рекомендацій обмежує ефективність навчання та інтеграцію таких дітей у спортивне середовище. Це зумовлює необхідність пошуку та наукового обґрунтування сучасних педагогічних підходів, які б забезпечили цілісне формування моторної та комунікативної компетентності юних спортсменів з порушеннями слуху.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectпорушення слухуuk
dc.subjectєдиноборстваuk
dc.subjectпедагогічні підходиuk
dc.subjectмоторних навичокuk
dc.subjectкомунікативні навичкиuk
dc.titleПедагогічні підходи до формування моторних і комунікативних навичок у юних спортсменів з порушеннями слуху на занттях з єдиноборствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53.pdf479.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.