Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23880| Title: | Педагогічні підходи до формування моторних і комунікативних навичок у юних спортсменів з порушеннями слуху на занттях з єдиноборств |
| Authors: | Тодоров, Петро Іванович Todorov, Petro Ivanovych Соколов, Г. О. |
| Keywords: | порушення слуху єдиноборства педагогічні підходи моторних навичок комунікативні навички |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Тодоров П. І. Педагогічні підходи до формування моторних і комунікативних навичок у юних спортсменів з порушеннями слуху на занттях з єдиноборств / П. І. Тодоров, Г. О. Соколов // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 196-199. |
| Abstract: | Проблема дослідження полягає у недостатній розробленості педагогічних підходів до організації навчально-тренувального процесу з єдиноборств для дітей з порушеннями слуху. Традиційні методики тренування часто не враховують особливостей сенсорного сприйняття, що ускладнює формування моторних і комунікативних навичок. Водночас, саме єдиноборства мають значний потенціал для розвитку координації рухів, уваги, самоконтролю та соціальної взаємодії дітей із зазначеними порушеннями. Відсутність адаптованих методичних рекомендацій обмежує ефективність навчання та інтеграцію таких дітей у спортивне середовище. Це зумовлює необхідність пошуку та наукового обґрунтування сучасних педагогічних підходів, які б забезпечили цілісне формування моторної та комунікативної компетентності юних спортсменів з порушеннями слуху. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23880 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.