Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23869
Title: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Проблеми англомовної міжкультурної комунікації». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня факультету іноземних мов за спеціальністю 035 Філологія «Переклад (перша – англійська, друга – китайська)» (В 11.041 – германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська) «Переклад (перша – китайська, друга – англійська)» (В 11.065 – східні мови та літератури (переклад включно), перша – китайська)
Authors: Любимова, Світлана Анатоліївна
Lyubymova, Svitlana Anatoliyivna
Keywords: методичні рекомендації
міжкультурна комунікація
англійська мова
китайська мова
національна культура
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Проблеми англомовної міжкультурної комунікації». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня факультету іноземних мов за спеціальністю 035 Філологія «Переклад (перша – англійська, друга – китайська)» (В 11.041 – германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська) «Переклад (перша – китайська, друга – англійська)» (В 11.065 – східні мови та літератури (переклад включно), перша – китайська). Любимова С.А. Одеса: ПНПУ ім. К.Д. Ушинського, 2025. 96 с.
Abstract: У методичних рекомендаціях представлено навчальний матеріал, який відображає зміст навчальної дисципліни «Проблеми англомовної міжкультурної комунікації» і може бути використаний для самостійної підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності 035 «Філологія».
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23869
Appears in Collections:Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyubymova Svitlana Anatoliyivna.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.