Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23864
Назва: Вокально-педагогічний саморозвиток майбутніх викладачів: у пошуках теоретико-методологічних засад
Інші назви: Vocal and pedagogical self-development of future teachers: in search of theoretical and methodological foundations
Автори: Лю Чжиго
Liu Zhiguo
Ключові слова: вокально-педагогічний саморозвиток
майбутні викладачі
теоретико-методологічні засади
дидактичні принципи
vocal and pedagogical self-development
future teachers
theoretical and methodological foundations
didactic principles
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лю Чжиго Вокально-педагогічний саморозвиток майбутніх викладачів: у пошуках теоретико-методологічних засад / Лю Чжиго // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 41-43.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється актуальна проблема саморозвитку майбутніх викладачів мистецького профілю, обґрунтовуються теоретико- методологічні засади відповідних досліджень у сфері їхньої вокально- педагогічної підготовки. Серед низки наукових підходів обрано синергетичний, акмеологічний, аксіологічний, антропоцентричний, творчо-діяльнісний та особистісний підходи. Серед інноваційних принципів вокально-педагогічного саморозвитку майбутніх викладачів мистецького профілю ефективними вважаємо принцип інтеграції імерсивних технологій («immerse») у процес їхньої фахової підготовки та принцип автокреації, що передбачає конструювання власної ідентичності й перманентну потребу саморозвитку, які доповнюють традиційні дидактичні принципи цілісності, науковості, систематичності, наочності тощо. The article highlights the topical issue of self-development of future art teachers and substantiates the theoretical and methodological foundations of relevant research in the field of their vocal and pedagogical training. Among a number of scientific approaches, we have chosen synergistic, acmeological, axiological, anthropocentric, creative-activity and personal approaches. Among the innovative principles of vocal-pedagogical self-development of future teachers of art, we consider the principle of integrating immersive technologies into the process of their professional training and the principle of self-creation, which involves constructing one's own identity and a permanent need for self-development, which complement the traditional didactic principles of integrity, scientificity, systematicity, clarity, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23864
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liu Zhiguo.pdf1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.