Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23864| Назва: | Вокально-педагогічний саморозвиток майбутніх викладачів: у пошуках теоретико-методологічних засад |
| Інші назви: | Vocal and pedagogical self-development of future teachers: in search of theoretical and methodological foundations |
| Автори: | Лю Чжиго Liu Zhiguo |
| Ключові слова: | вокально-педагогічний саморозвиток майбутні викладачі теоретико-методологічні засади дидактичні принципи vocal and pedagogical self-development future teachers theoretical and methodological foundations didactic principles |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Лю Чжиго Вокально-педагогічний саморозвиток майбутніх викладачів: у пошуках теоретико-методологічних засад / Лю Чжиго // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 41-43. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється актуальна проблема саморозвитку майбутніх викладачів мистецького профілю, обґрунтовуються теоретико- методологічні засади відповідних досліджень у сфері їхньої вокально- педагогічної підготовки. Серед низки наукових підходів обрано синергетичний, акмеологічний, аксіологічний, антропоцентричний, творчо-діяльнісний та особистісний підходи. Серед інноваційних принципів вокально-педагогічного саморозвитку майбутніх викладачів мистецького профілю ефективними вважаємо принцип інтеграції імерсивних технологій («immerse») у процес їхньої фахової підготовки та принцип автокреації, що передбачає конструювання власної ідентичності й перманентну потребу саморозвитку, які доповнюють традиційні дидактичні принципи цілісності, науковості, систематичності, наочності тощо. The article highlights the topical issue of self-development of future art teachers and substantiates the theoretical and methodological foundations of relevant research in the field of their vocal and pedagogical training. Among a number of scientific approaches, we have chosen synergistic, acmeological, axiological, anthropocentric, creative-activity and personal approaches. Among the innovative principles of vocal-pedagogical self-development of future teachers of art, we consider the principle of integrating immersive technologies into the process of their professional training and the principle of self-creation, which involves constructing one's own identity and a permanent need for self-development, which complement the traditional didactic principles of integrity, scientificity, systematicity, clarity, etc. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23864 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Liu Zhiguo.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.