Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛю Чжиго-
dc.contributor.authorLiu Zhiguo-
dc.date.accessioned2025-11-25T13:33:35Z-
dc.date.available2025-11-25T13:33:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛю Чжиго Вокально-педагогічний саморозвиток майбутніх викладачів: у пошуках теоретико-методологічних засад / Лю Чжиго // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 41-43.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23864-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється актуальна проблема саморозвитку майбутніх викладачів мистецького профілю, обґрунтовуються теоретико- методологічні засади відповідних досліджень у сфері їхньої вокально- педагогічної підготовки. Серед низки наукових підходів обрано синергетичний, акмеологічний, аксіологічний, антропоцентричний, творчо-діяльнісний та особистісний підходи. Серед інноваційних принципів вокально-педагогічного саморозвитку майбутніх викладачів мистецького профілю ефективними вважаємо принцип інтеграції імерсивних технологій («immerse») у процес їхньої фахової підготовки та принцип автокреації, що передбачає конструювання власної ідентичності й перманентну потребу саморозвитку, які доповнюють традиційні дидактичні принципи цілісності, науковості, систематичності, наочності тощо. The article highlights the topical issue of self-development of future art teachers and substantiates the theoretical and methodological foundations of relevant research in the field of their vocal and pedagogical training. Among a number of scientific approaches, we have chosen synergistic, acmeological, axiological, anthropocentric, creative-activity and personal approaches. Among the innovative principles of vocal-pedagogical self-development of future teachers of art, we consider the principle of integrating immersive technologies into the process of their professional training and the principle of self-creation, which involves constructing one's own identity and a permanent need for self-development, which complement the traditional didactic principles of integrity, scientificity, systematicity, clarity, etc.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвокально-педагогічний саморозвитокuk
dc.subjectмайбутні викладачіuk
dc.subjectтеоретико-методологічні засадиuk
dc.subjectдидактичні принципиuk
dc.subjectvocal and pedagogical self-developmentuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjecttheoretical and methodological foundationsuk
dc.subjectdidactic principlesuk
dc.titleВокально-педагогічний саморозвиток майбутніх викладачів: у пошуках теоретико-методологічних засадuk
dc.title.alternativeVocal and pedagogical self-development of future teachers: in search of theoretical and methodological foundationsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liu Zhiguo.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.