Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.date.accessioned2025-11-25T07:21:39Z-
dc.date.available2025-11-25T07:21:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. Інтеграція STEAM-підходів у реалізацію здоров’язбережувальної освіти дітей дошкільного віку. Фізична культура і спорт. Виклики сучасності: збірник тез доповідей V Веукраїнської науково-практичної конференції, 21 листопада 2025 року, Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025, С. 236–239uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23823-
dc.description.abstractРозглядаються можливості інтеграції STEAM-підходів у процес реалізації здоров’язбережувальної освіти дітей дошкільного віку. Акцентується увага на тому, що використання міждисциплінарного підходу, який поєднує науку, технології, інженерію, мистецтво та математику, сприяє формуванню у дітей цілісного бачення світу, розвитку пізнавальної активності, творчості та усвідомленого ставлення до власного здоров’я. Описано педагогічні умови ефективного впровадження STEAM-освіти у здоров’язбережувальне середовище закладу дошкільної освіти, наведено приклади інтегрованих занять, що формують навички здорового способу життя через дослідницьку, ігрову та творчу діяльність. Підкреслюється значення співпраці педагогів, батьків і дітей у створенні інноваційного освітнього простору, орієнтованого на розвиток особистості, здатної дбати про власне фізичне, психічне та соціальне благополуччя. The possibilities of integrating STEAM approaches into the process of implementing health-saving education for preschool children are considered. Emphasis is placed on the fact that the use of an interdisciplinary approach that combines science, technology, engineering, art, and mathematics contributes to the formation of a holistic view of the world in children, the development of cognitive activity, creativity, and a conscious attitude towards their own health. The pedagogical conditions for the effective implementation of STEAM education in the health-promoting environment of a preschool education institution are described, and examples of integrated lessons that form healthy lifestyle skills through research, play, and creative activities are provided. The importance of cooperation between teachers, parents, and children in creating an innovative educational space focused on the development of individuals capable of caring for their own physical, mental, and social well-being is emphasized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковородиuk
dc.subjectSTEAM-освітаuk
dc.subjectздоров’язбережувальна освітаuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінноваційні підходиuk
dc.subjectрозвиток дитиниuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectSTEAM educationuk
dc.subjecthealth educationuk
dc.subjectpreschool ageuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectinnovative approachesuk
dc.subjectchild developmentuk
dc.subjecthealthy lifestyleuk
dc.titleІнтеграція STEAM-підходів у реалізацію здоров’язбережувальної освіти дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeIntegration of STEAM approaches into the implementation of health-saving education for preschool childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fizychna_kultura_i_sport.Tezy.pdf784.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.