Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23823| Назва: | Інтеграція STEAM-підходів у реалізацію здоров’язбережувальної освіти дітей дошкільного віку |
| Інші назви: | Integration of STEAM approaches into the implementation of health-saving education for preschool children |
| Автори: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych |
| Ключові слова: | STEAM-освіта здоров’язбережувальна освіта дошкільний вік інтеграція інноваційні підходи розвиток дитини здоровий спосіб життя STEAM education health education preschool age integration innovative approaches child development healthy lifestyle |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | ХНПУ імені Г. С. Сковороди |
| Бібліографічний опис: | Листопад О. Інтеграція STEAM-підходів у реалізацію здоров’язбережувальної освіти дітей дошкільного віку. Фізична культура і спорт. Виклики сучасності: збірник тез доповідей V Веукраїнської науково-практичної конференції, 21 листопада 2025 року, Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025, С. 236–239 |
| Короткий огляд (реферат): | Розглядаються можливості інтеграції STEAM-підходів у процес реалізації здоров’язбережувальної освіти дітей дошкільного віку. Акцентується увага на тому, що використання міждисциплінарного підходу, який поєднує науку, технології, інженерію, мистецтво та математику, сприяє формуванню у дітей цілісного бачення світу, розвитку пізнавальної активності, творчості та усвідомленого ставлення до власного здоров’я. Описано педагогічні умови ефективного впровадження STEAM-освіти у здоров’язбережувальне середовище закладу дошкільної освіти, наведено приклади інтегрованих занять, що формують навички здорового способу життя через дослідницьку, ігрову та творчу діяльність. Підкреслюється значення співпраці педагогів, батьків і дітей у створенні інноваційного освітнього простору, орієнтованого на розвиток особистості, здатної дбати про власне фізичне, психічне та соціальне благополуччя. The possibilities of integrating STEAM approaches into the process of implementing health-saving education for preschool children are considered. Emphasis is placed on the fact that the use of an interdisciplinary approach that combines science, technology, engineering, art, and mathematics contributes to the formation of a holistic view of the world in children, the development of cognitive activity, creativity, and a conscious attitude towards their own health. The pedagogical conditions for the effective implementation of STEAM education in the health-promoting environment of a preschool education institution are described, and examples of integrated lessons that form healthy lifestyle skills through research, play, and creative activities are provided. The importance of cooperation between teachers, parents, and children in creating an innovative educational space focused on the development of individuals capable of caring for their own physical, mental, and social well-being is emphasized. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23823 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Fizychna_kultura_i_sport.Tezy.pdf | 784.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.