Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23789
Назва: Інтелектуальні ігри як засіб подолання мовленневих порушень у дітей старшого дошкільного віку
Автори: Привалова, О. С.
Стахова, Л. Л.
Ключові слова: інтелектуальні ігри
засіб подолання
мовленневі порушеня
старший дошкільний вік
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Привалова О. С. Інтелектуальні ігри як засіб подолання мовленневих порушень у дітей старшого дошкільного віку / О. С. Привалова, Л. Л. Стахова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 87-91.
Короткий огляд (реферат): Розвиток мовлення в дошкільному віці – це один із ключових показників готовності дитини до навчання та соціальної взаємодії. У дитячому садку інтелектуальні ігри виступають не тільки як засіб розваги, а й як ефективний логопедичний засіб, що стимулює мислення, пам’ять, фонематичне сприймання та мовленнєву продукцію. Порушення мовлення залишаються поширеними серед дошкільнят, а традиційні одноманітні вправи не завжди мотивують дитину та не враховують її когнітивних ресурсів. Через це виникає необхідність системного аналізу потенціалу інтелектуальних ігор як засобу корекції та профілактики мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23789
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf503.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.