Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23789Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Привалова, О. С. | - |
| dc.contributor.author | Стахова, Л. Л. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-24T09:32:08Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-24T09:32:08Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Привалова О. С. Інтелектуальні ігри як засіб подолання мовленневих порушень у дітей старшого дошкільного віку / О. С. Привалова, Л. Л. Стахова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 87-91. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23789 | - |
| dc.description.abstract | Розвиток мовлення в дошкільному віці – це один із ключових показників готовності дитини до навчання та соціальної взаємодії. У дитячому садку інтелектуальні ігри виступають не тільки як засіб розваги, а й як ефективний логопедичний засіб, що стимулює мислення, пам’ять, фонематичне сприймання та мовленнєву продукцію. Порушення мовлення залишаються поширеними серед дошкільнят, а традиційні одноманітні вправи не завжди мотивують дитину та не враховують її когнітивних ресурсів. Через це виникає необхідність системного аналізу потенціалу інтелектуальних ігор як засобу корекції та профілактики мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | інтелектуальні ігри | uk |
| dc.subject | засіб подолання | uk |
| dc.subject | мовленневі порушеня | uk |
| dc.subject | старший дошкільний вік | uk |
| dc.title | Інтелектуальні ігри як засіб подолання мовленневих порушень у дітей старшого дошкільного віку | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2025 | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.