Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПривалова, О. С.-
dc.contributor.authorСтахова, Л. Л.-
dc.date.accessioned2025-11-24T09:32:08Z-
dc.date.available2025-11-24T09:32:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПривалова О. С. Інтелектуальні ігри як засіб подолання мовленневих порушень у дітей старшого дошкільного віку / О. С. Привалова, Л. Л. Стахова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 87-91.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23789-
dc.description.abstractРозвиток мовлення в дошкільному віці – це один із ключових показників готовності дитини до навчання та соціальної взаємодії. У дитячому садку інтелектуальні ігри виступають не тільки як засіб розваги, а й як ефективний логопедичний засіб, що стимулює мислення, пам’ять, фонематичне сприймання та мовленнєву продукцію. Порушення мовлення залишаються поширеними серед дошкільнят, а традиційні одноманітні вправи не завжди мотивують дитину та не враховують її когнітивних ресурсів. Через це виникає необхідність системного аналізу потенціалу інтелектуальних ігор як засобу корекції та профілактики мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectінтелектуальні ігриuk
dc.subjectзасіб подоланняuk
dc.subjectмовленневі порушеняuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.titleІнтелектуальні ігри як засіб подолання мовленневих порушень у дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf503.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.