Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23789| Title: | Інтелектуальні ігри як засіб подолання мовленневих порушень у дітей старшого дошкільного віку |
| Authors: | Привалова, О. С. Стахова, Л. Л. |
| Keywords: | інтелектуальні ігри засіб подолання мовленневі порушеня старший дошкільний вік |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Привалова О. С. Інтелектуальні ігри як засіб подолання мовленневих порушень у дітей старшого дошкільного віку / О. С. Привалова, Л. Л. Стахова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 87-91. |
| Abstract: | Розвиток мовлення в дошкільному віці – це один із ключових показників готовності дитини до навчання та соціальної взаємодії. У дитячому садку інтелектуальні ігри виступають не тільки як засіб розваги, а й як ефективний логопедичний засіб, що стимулює мислення, пам’ять, фонематичне сприймання та мовленнєву продукцію. Порушення мовлення залишаються поширеними серед дошкільнят, а традиційні одноманітні вправи не завжди мотивують дитину та не враховують її когнітивних ресурсів. Через це виникає необхідність системного аналізу потенціалу інтелектуальних ігор як засобу корекції та профілактики мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23789 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.