Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23753| Назва: | Ігрові освітні проєкти як ефективний засіб формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників |
| Автори: | Суховецька, Ольга |
| Ключові слова: | державні стандарти НУШ мовленнєва компетентність монолог |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Суховецька О. Ігрові освітні проєкти як ефективний засіб формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників / О. Суховецька // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 175-182. |
| Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі розвиток комунікативної, мовної та мовленнєвої компетентностей у дітей старшого дошкільного віку стає пріоритетним завданням освітньої політики. За умов запровадження компетентнісного підходу в освіті, державних стандартів НУШ (Нова українська школа) і нових освітніх компонентів, дошкільна освіта має гарантувати, що діти не лише засвоюють мовні норми, але й розвивають здатність комунікувати, формувати висловлювання, будувати монолог і діалог, адекватно сприймати та розуміти мовленнєвий контекст. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23753 |
| Розташовується у зібраннях: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 34.pdf | 3.99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.