Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23753Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Суховецька, Ольга | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-20T10:30:05Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-20T10:30:05Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Суховецька О. Ігрові освітні проєкти як ефективний засіб формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників / О. Суховецька // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 175-182. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23753 | - |
| dc.description.abstract | У сучасному світі розвиток комунікативної, мовної та мовленнєвої компетентностей у дітей старшого дошкільного віку стає пріоритетним завданням освітньої політики. За умов запровадження компетентнісного підходу в освіті, державних стандартів НУШ (Нова українська школа) і нових освітніх компонентів, дошкільна освіта має гарантувати, що діти не лише засвоюють мовні норми, але й розвивають здатність комунікувати, формувати висловлювання, будувати монолог і діалог, адекватно сприймати та розуміти мовленнєвий контекст. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | державні стандарти НУШ | uk |
| dc.subject | мовленнєва компетентність | uk |
| dc.subject | монолог | uk |
| dc.title | Ігрові освітні проєкти як ефективний засіб формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.