Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23745| Назва: | Формування емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку у взаємозв'язку з розвитком афективно-вольової сфери особистості |
| Автори: | Радова, Олена |
| Ключові слова: | сфера дошкільної освіти емоційний інтелект психологічне явище |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Радова О. Формування емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку у взаємозв'язку з розвитком афективно-вольової сфери особистості / О. Радова // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 160-166. |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасне суспільство висуває важливе завдання – сприяти особистісному розвитку дітей віком 4-6 років. Особливо актуальним є формування емоційного інтелекту, адже він допомагає малюкам виявляти толерантність до інших, висловлювати своє ставлення до різних видів діяльності, а також адекватно реагувати на успіхи й труднощі у процесі пізнання світу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23745 |
| Розташовується у зібраннях: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 31.pdf | 3.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.