Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадова, Олена-
dc.date.accessioned2025-11-20T10:14:26Z-
dc.date.available2025-11-20T10:14:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРадова О. Формування емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку у взаємозв'язку з розвитком афективно-вольової сфери особистості / О. Радова // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 160-166.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23745-
dc.description.abstractСучасне суспільство висуває важливе завдання – сприяти особистісному розвитку дітей віком 4-6 років. Особливо актуальним є формування емоційного інтелекту, адже він допомагає малюкам виявляти толерантність до інших, висловлювати своє ставлення до різних видів діяльності, а також адекватно реагувати на успіхи й труднощі у процесі пізнання світу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсфера дошкільної освітиuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectпсихологічне явищеuk
dc.titleФормування емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку у взаємозв'язку з розвитком афективно-вольової сфери особистостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.