Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23605| Назва: | Психологічні особливості формування інтелектуальних здібностей дошкільнят в процесі підготовки до школи |
| Автори: | Юнг, Наталія Володимирівна Yunh, Nataliia Радецька, К. А. |
| Ключові слова: | готовність дітей до школи успішне навчання адаптація до школи інтелектуальна готовність дошкільників інтелектуальні здібності дошкільників |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Торонто, Канада. |
| Бібліографічний опис: | Юнг Н. В. Психологічні особливості формування інтелектуальних здібностей дошкільнят в процесі підготовки до школи / Н. В. Юнг, К. А. Радецька // VI Міжнародна науково-практична конференція «Science in the modern world: innovations and challenges» (20-22 лютого 2025 р. Торонто, Канада). - 2025. - С. 428-430. |
| Короткий огляд (реферат): | Інтелектуальна готовність дітей старшого дошкільного віку до школи є важливим показником їхньої здатності до успішного навчання та адаптації до нових умов. Вона включає в себе розвиток пізнавальних процесів, логічного мислення, уваги, мовлення, пам’яті та творчої активності. Дослідження спрямоване на вивчення рівнів інтелектуальної готовності дошкільників та ролі продуктивної діяльності у її формуванні. Метою дослідження є аналіз рівнів інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання, визначення взаємозв’язку між продуктивною діяльністю та розвитком інтелектуальних здібностей дошкільників. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23605 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної та диференціальної психології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Yunh.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.