Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572
Назва: Психологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустрації
Автори: Бабчук, Микита Ігорович
Стоянова, А. А.
Ключові слова: феноман фрустрадації
стрес
професійний стрес педагога
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Бабчук М. І. Психологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустрації / М. І. Бабчук, А. А. Стоянова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 248-253.
Короткий огляд (реферат): Проблема професійного стресу у педагогічній діяль-ності стала предметом наукових досліджень ще у другій по-ловині XX століття. У вітчизняній психології перші емпірич-ні напрацювання в цій сфері були спрямовані на вивчення «факторів ризику» освітнього середовища, пов’язаних із ви-соким рівнем емоційного навантаження, комунікативної на-пруги та дефіцитом соціальної підтримки. У зарубіжній пси-хології аналіз професійного стресу пов'язують із роботами С. Мадді, який зазначав, що поняття професійного стресу охоп-лює широкий спектр процесів, механізмів і чинників, і тому будь-яке універсальне визначення є доволі умовним [7].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf3.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.