Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572| Назва: | Психологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустрації |
| Автори: | Бабчук, Микита Ігорович Стоянова, А. А. |
| Ключові слова: | феноман фрустрадації стрес професійний стрес педагога |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
| Бібліографічний опис: | Бабчук М. І. Психологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустрації / М. І. Бабчук, А. А. Стоянова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 248-253. |
| Короткий огляд (реферат): | Проблема професійного стресу у педагогічній діяль-ності стала предметом наукових досліджень ще у другій по-ловині XX століття. У вітчизняній психології перші емпірич-ні напрацювання в цій сфері були спрямовані на вивчення «факторів ризику» освітнього середовища, пов’язаних із ви-соким рівнем емоційного навантаження, комунікативної на-пруги та дефіцитом соціальної підтримки. У зарубіжній пси-хології аналіз професійного стресу пов'язують із роботами С. Мадді, який зазначав, що поняття професійного стресу охоп-лює широкий спектр процесів, механізмів і чинників, і тому будь-яке універсальне визначення є доволі умовним [7]. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 34.pdf | 3.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.