Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572
Title: Психологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустрації
Authors: Бабчук, Микита Ігорович
Стоянова, А. А.
Keywords: феноман фрустрадації
стрес
професійний стрес педагога
Issue Date: 2025
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Бабчук М. І. Психологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустрації / М. І. Бабчук, А. А. Стоянова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 248-253.
Abstract: Проблема професійного стресу у педагогічній діяль-ності стала предметом наукових досліджень ще у другій по-ловині XX століття. У вітчизняній психології перші емпірич-ні напрацювання в цій сфері були спрямовані на вивчення «факторів ризику» освітнього середовища, пов’язаних із ви-соким рівнем емоційного навантаження, комунікативної на-пруги та дефіцитом соціальної підтримки. У зарубіжній пси-хології аналіз професійного стресу пов'язують із роботами С. Мадді, який зазначав, що поняття професійного стресу охоп-лює широкий спектр процесів, механізмів і чинників, і тому будь-яке універсальне визначення є доволі умовним [7].
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf3.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.