Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23538
Назва: Формування культури здоров’язбереження дітей у розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти
Інші назви: Forming a cultureof health preservation among children in the developmental environment of a preschool educational institution
Автори: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: здоров’язбереження
культура здоров’я
діти дошкільного віку
розвивальне освітнє середовище
здоров’язбережувальні технології
валеологічна компетентність
заклад дошкільної освіти
health preservation
health culture
preschool children
developmental educational environment
health-preserving technologies
valeological competence
preschool educational institution
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХОІППО ім. А. Назаренка
Бібліографічний опис: Мардарова І. К. Формування культури здоров’язбереження дітей у розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти / І. К. Мардарова, Н. М. Гуданич // Дошкільна освіта в Україні: актуальні проблеми, досвід та перспективи : зб. наук. та наук.-метод. праць [ред. кол.: В. І. Очеретянко (гол.) та ін.]. - Хмельницький : ХОІППО ім. А. Назаренка, 2025. - С. 194–201.
Короткий огляд (реферат): Розглядається проблема формування культури здоров’язбереження дітей дошкільного віку в умовах розвивального середовища закладу дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища, зокрема організацію рухової активності, валеологічну просвіту, впровадження здоров’язбережувальних технологій, а також партнерську взаємодію з батьками. Визначено, що ефективне формування культури здоров’язбереження дітей можливе за умови комплексного впливу педагогічних, соціальних та сімейних чинників. The article considers the problem of forming a culture of health preservation among preschool children in the developmental environment of a preschool educational institution. It analyses modern approaches to creating a health-promoting educational environment, in particular the organisation of physical activity, health education, the introduction of health-promoting technologies, and partnership with parents. It is determined that the effective formation of a culture of health preservation among children is possible under the condition of a comprehensive influence of pedagogical, social, and family factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23538
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mardarova Iryna.pdf480.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.