Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23473| Title: | Підготовка вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти : Дис... доктора філософії з педагогіки за спец. 015 |
| Authors: | Стародубцева, Катерина Володимирівна Starodubtseva, Kateryna |
| Keywords: | вчителі початкових класів. професійний розвиток проєктування діяльність (освітня, професійна, експертна) освітній процес професійне навчання післядипломна освіта сертифікація педагогічних працівників досвід професійно-педагогічна компетентність Нова українська школа методологічні підходи дистанційне навчання педагогічні умови технології в освіті primary school teachers professional development project design activities (educational, professional, expert)inian school educational process professional training postgraduate educationa certification of pedagogical personnel experience professional and pedagogical competence methodological approaches pedagogical conditions technologies distance learning new Ukrainian school |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
| Citation: | Стародубцева К. В. Підготовка вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти : Дис... доктора філософії з педагогіки за спец. 015. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. - 294 с. |
| Abstract: | У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове розв’язання наукової проблеми підготовки вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти, що дозволило визначити методологію, сутність і компонентну структуру зазначеного процесу, побудувати й експериментально перевірити модель підготовки вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти з упровадженням визначених педагогічних умов. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити модель, педагогічні умови та методику підготовки вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти. The dissertation presents a theoretical generalisation and a new solution to the scientific problem of preparing primary school teachers for professional development planning within the postgraduate education system. This made it possible to determine the methodology, essence and component structure of this process; build a model for training primary school teachers to plan their professional development within the postgraduate education system; and introduce specific pedagogical conditions. The study aims to provide a theoretical basis for, and verify through experimentation, the model, pedagogical conditions and methodology for training primary school teachers to plan their professional development within the postgraduate education system. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23473 |
| Appears in Collections: | Факультет початкового навчання |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Starodubtseva.pdf | 7.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.