Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23473
Title: Підготовка вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти : Дис... доктора філософії з педагогіки за спец. 015
Authors: Стародубцева, Катерина Володимирівна
Starodubtseva, Kateryna
Keywords: вчителі початкових класів.
професійний розвиток
проєктування
діяльність (освітня, професійна, експертна)
освітній процес
професійне навчання
післядипломна освіта
сертифікація педагогічних працівників
досвід
професійно-педагогічна компетентність
Нова українська школа
методологічні підходи
дистанційне навчання
педагогічні умови
технології в освіті
primary school teachers
professional development
project design
activities (educational, professional, expert)inian school
educational process
professional training
postgraduate educationa
certification of pedagogical personnel
experience
professional and pedagogical competence
methodological approaches
pedagogical conditions
technologies
distance learning
new Ukrainian school
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Стародубцева К. В. Підготовка вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти : Дис... доктора філософії з педагогіки за спец. 015. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. - 294 с.
Abstract: У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове розв’язання наукової проблеми підготовки вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти, що дозволило визначити методологію, сутність і компонентну структуру зазначеного процесу, побудувати й експериментально перевірити модель підготовки вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти з упровадженням визначених педагогічних умов. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити модель, педагогічні умови та методику підготовки вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти. The dissertation presents a theoretical generalisation and a new solution to the scientific problem of preparing primary school teachers for professional development planning within the postgraduate education system. This made it possible to determine the methodology, essence and component structure of this process; build a model for training primary school teachers to plan their professional development within the postgraduate education system; and introduce specific pedagogical conditions. The study aims to provide a theoretical basis for, and verify through experimentation, the model, pedagogical conditions and methodology for training primary school teachers to plan their professional development within the postgraduate education system.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23473
Appears in Collections:Факультет початкового навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Starodubtseva.pdf7.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.