Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтародубцева, Катерина Володимирівна-
dc.contributor.authorStarodubtseva, Kateryna-
dc.date.accessioned2025-10-27T13:14:19Z-
dc.date.available2025-10-27T13:14:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтародубцева К. В. Підготовка вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти : Дис... доктора філософії з педагогіки за спец. 015. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. - 294 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23473-
dc.description.abstractУ дисертації подано теоретичне узагальнення і нове розв’язання наукової проблеми підготовки вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти, що дозволило визначити методологію, сутність і компонентну структуру зазначеного процесу, побудувати й експериментально перевірити модель підготовки вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти з упровадженням визначених педагогічних умов. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити модель, педагогічні умови та методику підготовки вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти. The dissertation presents a theoretical generalisation and a new solution to the scientific problem of preparing primary school teachers for professional development planning within the postgraduate education system. This made it possible to determine the methodology, essence and component structure of this process; build a model for training primary school teachers to plan their professional development within the postgraduate education system; and introduce specific pedagogical conditions. The study aims to provide a theoretical basis for, and verify through experimentation, the model, pedagogical conditions and methodology for training primary school teachers to plan their professional development within the postgraduate education system.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectвчителі початкових класів.uk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectпроєктуванняuk
dc.subjectдіяльність (освітня, професійна, експертна)uk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectпрофесійне навчанняuk
dc.subjectпіслядипломна освітаuk
dc.subjectсертифікація педагогічних працівниківuk
dc.subjectдосвідuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна компетентністьuk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectтехнології в освітіuk
dc.subjectprimary school teachersuk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectproject designuk
dc.subjectactivities (educational, professional, expert)inian schooluk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectpostgraduate educationauk
dc.subjectcertification of pedagogical personneluk
dc.subjectexperienceuk
dc.subjectprofessional and pedagogical competenceuk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjecttechnologiesuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectnew Ukrainian schooluk
dc.titleПідготовка вчителів початкових класів до проєктування професійного розвитку в системі післядипломної освіти : Дис... доктора філософії з педагогіки за спец. 015uk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Факультет початкового навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Starodubtseva.pdf7.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.