Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23453
Назва: Gamification, artificial intelligence and big data in the formation of research competence of students
Інші назви: Гейміфікація, штучний інтелект та великі дані у формуванні дослідницької компетентності студенті
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Ключові слова: gamification
artificial intelligence
big data
research competence
higher education
digital technologies
student researcher
innovative learning
штучний інтелект
гейміфікація
цифрові технології
великі дані
студент-дослідник
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Lystopad O. A. Gamification, artificial intelligence and big data in the formation of research competence of students / O. A. Lystopad // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри: збірн. наук. статей. - Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 3–6.
Короткий огляд (реферат): The impact of gamification, artificial intelligence and big data on the formation of research competence of students in higher education is considered. It is substantiated that the integration of modern digital technologies into the educational process contributes to the development of critical thinking, analysis skills, work with information flows and making informed decisions. Gamified elements stimulate motivation for research, artificial intelligence provides individualization of education and support in the research process, and big data opens up new opportunities for processing and interpreting information. Practical approaches to the use of these tools in the training of student researchers are presented. Розглядається вплив гейміфікації, штучного інтелекту та великих даних на формування дослідницької компетентності студентів у вищій освіті. Обґрунтовано, що інтеграція сучасних цифрових технологій в освітній процес сприяє розвитку критичного мислення, навичок аналізу, роботи з інформаційними потоками та прийняття обґрунтованих рішень. Гейміфіковані елементи стимулюють мотивацію до дослідження, штучний інтелект забезпечує індивідуалізацію освіти та підтримку в процесі дослідження, а великі дані відкривають нові можливості для обробки та інтерпретації інформації. Представлено практичні підходи до використання зазначених інструментів у підготовці студентів-дослідників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23453
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad.pdf588.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.