Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23451
Назва: | Освітнє лідерство як ресурс освітнього менеджменту у формуванні цінностей сталого розвитку майбутніх педагогів |
Інші назви: | Educational leadership as a resource for educational management in shaping the values of sustainable development in future teachers |
Автори: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna |
Ключові слова: | освітнє лідерство освітній менеджмент сталий розвиток цінності майбутні педагоги освіта для сталого розвитку педагогічна освіта educational leadership educational management sustainable development values future teachers education for sustainable development teacher education |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Університет економіки та права «КРОК» |
Бібліографічний опис: | Листопад О. А. Освітнє лідерство як ресурс освітнього менеджменту у формуванні цінностей сталого розвитку майбутніх педагогів / О. А. Листопад , І. К. Мардарова // Лідерство, бізнес-процеси та стале майбутнє: зб. матеріалів наук.-практ. конф. (м. Київ, 27 вересня 2025 р.). Київ: Університет економіки та права «КРОК» / Бізнес Школа КРОК, 2025. С. 15–18. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається освітнє лідерство як важливий ресурс освітнього менеджменту у формуванні цінностей сталого розвитку майбутніх педагогів. Наголошено на необхідності переосмислення ролі педагогічного лідера в умовах трансформації системи освіти та глобальних викликів сталого розвитку. Зазначено, що інтеграція принципів сталого розвитку в підготовку педагогів можлива через впровадження інноваційних підходів до освітнього управління, розвиток критичного мислення, екологічної свідомості, соціальної відповідальності та проактивної позиції у студентської молоді. Освітнє лідерство розглядається як механізм, що сприяє створенню ціннісно-орієнтованого освітнього середовища, здатного забезпечити якісну підготовку педагогів до реалізації завдань освіти для сталого розвитку. Educational leadership is considered as an important resource of educational management in the formation of sustainable development values of future teachers. The need to rethink the role of a pedagogical leader in the context of the transformation of the education system and the global challenges of sustainable development is emphasized. It is noted that the integration of sustainable development principles into teacher training is possible through the implementation of innovative approaches to educational management, the development of critical thinking, environmental awareness, social responsibility and a proactive position in student youth. Educational leadership is considered as a mechanism that contributes to the creation of a value-oriented educational environment capable of ensuring high-quality training of teachers to implement the tasks of education for sustainable development. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23451 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lystopad.pdf | 701.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.