Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2025-10-20T09:20:18Z-
dc.date.available2025-10-20T09:20:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Освітнє лідерство як ресурс освітнього менеджменту у формуванні цінностей сталого розвитку майбутніх педагогів / О. А. Листопад , І. К. Мардарова // Лідерство, бізнес-процеси та стале майбутнє: зб. матеріалів наук.-практ. конф. (м. Київ, 27 вересня 2025 р.). Київ: Університет економіки та права «КРОК» / Бізнес Школа КРОК, 2025. С. 15–18.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23451-
dc.description.abstractРозглядається освітнє лідерство як важливий ресурс освітнього менеджменту у формуванні цінностей сталого розвитку майбутніх педагогів. Наголошено на необхідності переосмислення ролі педагогічного лідера в умовах трансформації системи освіти та глобальних викликів сталого розвитку. Зазначено, що інтеграція принципів сталого розвитку в підготовку педагогів можлива через впровадження інноваційних підходів до освітнього управління, розвиток критичного мислення, екологічної свідомості, соціальної відповідальності та проактивної позиції у студентської молоді. Освітнє лідерство розглядається як механізм, що сприяє створенню ціннісно-орієнтованого освітнього середовища, здатного забезпечити якісну підготовку педагогів до реалізації завдань освіти для сталого розвитку. Educational leadership is considered as an important resource of educational management in the formation of sustainable development values of future teachers. The need to rethink the role of a pedagogical leader in the context of the transformation of the education system and the global challenges of sustainable development is emphasized. It is noted that the integration of sustainable development principles into teacher training is possible through the implementation of innovative approaches to educational management, the development of critical thinking, environmental awareness, social responsibility and a proactive position in student youth. Educational leadership is considered as a mechanism that contributes to the creation of a value-oriented educational environment capable of ensuring high-quality training of teachers to implement the tasks of education for sustainable development.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУніверситет економіки та права «КРОК»uk
dc.subjectосвітнє лідерствоuk
dc.subjectосвітній менеджментuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectмайбутні педагоги-
dc.subjectосвіта для сталого розвитку-
dc.subjectпедагогічна освіта-
dc.subjecteducational leadership-
dc.subjecteducational management-
dc.subjectsustainable development-
dc.subjectvalues-
dc.subjectfuture teachers-
dc.subjecteducation for sustainable development-
dc.subjectteacher education-
dc.titleОсвітнє лідерство як ресурс освітнього менеджменту у формуванні цінностей сталого розвитку майбутніх педагогівuk
dc.title.alternativeEducational leadership as a resource for educational management in shaping the values of sustainable development in future teachers-
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf701.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.