Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23373
Назва: I’m not broken: life of lgbt teenagers in the absence of family acceptance
Інші назви: Я не зламаний: життя ЛГБТ-підлітків за відсутності прийняття в родині
Автори: Венгер, Ганна Сергіївна
Venger, Hanna
Вергун, П. Д.
Verhun, Р.
Ключові слова: стигматизація
члени ЛГБТ-спільноти
психологічні наслідки
підлітки
шкільне середовище
адаптація підлітків
stigmatization
psychological consequences
school environment
members of the LGBT community
teenagers
adaptation of adolescents
Дата публікації: 2025
Видавництво: Glasgow
Бібліографічний опис: Venger Hanna I’m not broken: life of lgbt teenagers in the absence of family acceptance / Hanna Venge // Modernization of today’s science: experience and trends 30.05.2025 Glasgow, Scotland, United Kingdom: VIII International Scientific and Theoretical Conference. - 2025. - Р. 289-297.
Короткий огляд (реферат): The article examines the psychological consequences of the absence of family acceptance for adolescents who identify as members of the LGBT community. The emotional, behavioral, and psychosomatic reactions of adolescents in the context of stigmatization, condemnation, and rejection by loved ones are analyzed. Special attention is paid to the phenomenon of the "chosen family," the role of psychotherapy, online communities, and the school environment in the adaptation of adolescents. Based on a survey and analysis of interviews, the author outlines the typical requests, experiences, and resources of adolescents in crisis conditions. Visual materials reflecting the internal state of the respondents are presented. Recommendations are proposed for adults who can play the role of a supportive environment. У статті розглядаються психологічні наслідки відсутності прийняття в родині для підлітків, які ідентифікують себе як членів ЛГБТ-спільноти. Аналізуються емоційні, поведінкові та психосоматичні реакції підлітків у контексті стигматизації, осуду та відторгнення з боку близьких. Особлива увага приділяється феномену «обраної родини», ролі психотерапії, онлайн-спільнот та шкільного середовища в адаптації підлітків. На основі опитування та аналізу інтерв'ю автор окреслює типові запити, переживання та ресурси підлітків у кризових умовах. Представлено візуальні матеріали, що відображають внутрішній стан респондентів. Запропоновано рекомендації для дорослих, які можуть виконувати роль підтримуючого середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23373
Розташовується у зібраннях:Кафедра клінічної психології та психічного здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
I’m not broken.pdf2.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.