Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23323
Назва: | Мультимодальний підхід до викладання східних мов: дослідження ефективності в контексті розвитку міжкультурної компетенції у майбутніх вчителів |
Автори: | Юйцзє, Лю Малакі, Кароліна |
Ключові слова: | східні мови мультимодальний підхід педагогічні технології міжкультурна компетенція |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Юйцзє Л. Мультимодальний підхід до викладання східних мов: дослідження ефективності в контексті розвитку міжкультурної компетенції у майбутніх вчителів / Л. Юйцзе , Малакі К. // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C.91-92. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній освіті активно застосовуються інноваційні методи навчання, спрямовані на розвиток ключових компетенцій студентів. Зокрема, у викладанні східних мов особливої актуальності набуває мультимодальний підхід, який передбачає інтеграцію різних каналів сприйняття інформації (аудіо, візуального, тактильного тощо) та використання цифрових технологій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23323 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 Вип. 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
33.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.