Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23323
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юйцзє, Лю | - |
dc.contributor.author | Малакі, Кароліна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-17T06:25:45Z | - |
dc.date.available | 2025-09-17T06:25:45Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Юйцзє Л. Мультимодальний підхід до викладання східних мов: дослідження ефективності в контексті розвитку міжкультурної компетенції у майбутніх вчителів / Л. Юйцзе , Малакі К. // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C.91-92. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23323 | - |
dc.description.abstract | У сучасній освіті активно застосовуються інноваційні методи навчання, спрямовані на розвиток ключових компетенцій студентів. Зокрема, у викладанні східних мов особливої актуальності набуває мультимодальний підхід, який передбачає інтеграцію різних каналів сприйняття інформації (аудіо, візуального, тактильного тощо) та використання цифрових технологій. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | східні мови | uk |
dc.subject | мультимодальний підхід | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | міжкультурна компетенція | uk |
dc.title | Мультимодальний підхід до викладання східних мов: дослідження ефективності в контексті розвитку міжкультурної компетенції у майбутніх вчителів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2025 Вип. 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
33.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.