Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮйцзє, Лю-
dc.contributor.authorМалакі, Кароліна-
dc.date.accessioned2025-09-17T06:25:45Z-
dc.date.available2025-09-17T06:25:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЮйцзє Л. Мультимодальний підхід до викладання східних мов: дослідження ефективності в контексті розвитку міжкультурної компетенції у майбутніх вчителів / Л. Юйцзе , Малакі К. // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C.91-92.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23323-
dc.description.abstractУ сучасній освіті активно застосовуються інноваційні методи навчання, спрямовані на розвиток ключових компетенцій студентів. Зокрема, у викладанні східних мов особливої актуальності набуває мультимодальний підхід, який передбачає інтеграцію різних каналів сприйняття інформації (аудіо, візуального, тактильного тощо) та використання цифрових технологій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсхідні мовиuk
dc.subjectмультимодальний підхідuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectміжкультурна компетенціяuk
dc.titleМультимодальний підхід до викладання східних мов: дослідження ефективності в контексті розвитку міжкультурної компетенції у майбутніх вчителівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025 Вип. 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.