Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/230
Назва: Інституціоналізація політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства
Інші назви: Institutionalization of political advertising in the conditions of democratization of society
Автори: Бабіна, Валентина Олександрівна
Babina, Valentyna Oleksandrivna
Ключові слова: політична реклама
інституціоналізація політичної рекламістики
політичні технології
демократизація суспільства
політична діяльність
виборчі технології
політичний дискурс
political advertising
political advertising
institutionalization of political advertology
political technology
democratization
political activities and election technologies
political discourse
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені Костянтина Дмитровича Ушинського
Бібліографічний опис: Інституціоналізація політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства [Текст] : дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Валентина Олександрівна Бабіна; наук. кер. С. М. Наумкіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 234 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації здійснено комплексне дослідження інституціоналізації політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства, еволюції та тенденцій розвитку політичної реклами, механізмів впливу реклами на суспільство, проаналізовано особливості та специфічні риси політичної реклами перехідного періоду. Обґрунтовано, що в умовах демократизації суспільства інституціоналізація політичної рекламістики характеризується не тільки ефективною політичною взаємодією, а і процесами легітимації й оптимізації діяльності політичних акторів. Інституціоналізація політичної рекламістики охоплює стадії формування та становлення політичної реклами, її місцем у процесі легітимізації у громадській думці діяльності політичних акторів та оптимізацію, тобто підвищенням ефективності політичної реклами за допомогою діяльності друкованих та аудіовізуальних мас-медіа. Проаналізовано роль політичної рекламістики, як сукупності політичних та комунікативних технологій сучасності, пов’язаних з організацією простору політичної взаємодії. Comprehensive study of political advertoligy institutionalization under democratization of society, evolution and trends of political advertising mechanisms impact of advertising on society were made in the thesis, the characteristics and specific features of political advertising transitional period were analyzed. The statement was informed that in a democratic society institutionalization of political advertology characterized not only effective political interaction, but also the processes of legitimation and optimization of political actors. The institutionalization of political advertology covers the formative stage and establishment of political advertising and its place in the process of legitimization in the public opinion of political actors and optimizations that increase the effectiveness of political advertising by means of print and audiovisual media. The role of political advertising as a combination of political and communication technologies of our time related to the organization of political space interaction was analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/230
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бабіна_В._О. .pdf1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.