Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабіна, Валентина Олександрівна-
dc.contributor.authorBabina, Valentyna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2018-09-04T12:57:50Z-
dc.date.available2018-09-04T12:57:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationІнституціоналізація політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства [Текст] : дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Валентина Олександрівна Бабіна; наук. кер. С. М. Наумкіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 234 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/230-
dc.description.abstractУ дисертації здійснено комплексне дослідження інституціоналізації політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства, еволюції та тенденцій розвитку політичної реклами, механізмів впливу реклами на суспільство, проаналізовано особливості та специфічні риси політичної реклами перехідного періоду. Обґрунтовано, що в умовах демократизації суспільства інституціоналізація політичної рекламістики характеризується не тільки ефективною політичною взаємодією, а і процесами легітимації й оптимізації діяльності політичних акторів. Інституціоналізація політичної рекламістики охоплює стадії формування та становлення політичної реклами, її місцем у процесі легітимізації у громадській думці діяльності політичних акторів та оптимізацію, тобто підвищенням ефективності політичної реклами за допомогою діяльності друкованих та аудіовізуальних мас-медіа. Проаналізовано роль політичної рекламістики, як сукупності політичних та комунікативних технологій сучасності, пов’язаних з організацією простору політичної взаємодії. Comprehensive study of political advertoligy institutionalization under democratization of society, evolution and trends of political advertising mechanisms impact of advertising on society were made in the thesis, the characteristics and specific features of political advertising transitional period were analyzed. The statement was informed that in a democratic society institutionalization of political advertology characterized not only effective political interaction, but also the processes of legitimation and optimization of political actors. The institutionalization of political advertology covers the formative stage and establishment of political advertising and its place in the process of legitimization in the public opinion of political actors and optimizations that increase the effectiveness of political advertising by means of print and audiovisual media. The role of political advertising as a combination of political and communication technologies of our time related to the organization of political space interaction was analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені Костянтина Дмитровича Ушинськогоuk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.subjectінституціоналізація політичної рекламістикиuk
dc.subjectполітичні технологіїuk
dc.subjectдемократизація суспільстваuk
dc.subjectполітична діяльністьuk
dc.subjectвиборчі технологіїuk
dc.subjectполітичний дискурсuk
dc.subjectpolitical advertisinguk
dc.subjectpolitical advertisinguk
dc.subjectinstitutionalization of political advertologyuk
dc.subjectpolitical technologyuk
dc.subjectdemocratizationuk
dc.subjectpolitical activities and election technologiesuk
dc.subjectpolitical discourseuk
dc.titleІнституціоналізація політичної рекламістики в умовах демократизації суспільстваuk
dc.title.alternativeInstitutionalization of political advertising in the conditions of democratization of societyuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бабіна_В._О. .pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.