Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23077
Title: Соціально-педагогічні умови розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із РАС в освітньо-розвивальному середовищі
Authors: Чупандіна, Галина Василівна
Keywords: діти з розладами аутичного спектра
соціально-емоційні навички
соціально-педагогічні умови
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Чупандіна Г. В. Соціально-педагогічні умови розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із РАС в освітньо-розвивальному середовищі / Г. В. Чупандіна // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.175-180.
Abstract: У статті висвітлено проблему розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із розладами аутичного спектра (РАС) в умовах освітньо-розвивального середовища. Здійснено теоретичний аналіз сучасного наукового дискурсу щодо змісту базових понять, зокрема: «соціально-емоційні навички» (життєво важливі компетентності, що зумовлюють здатність особистості до ефективної взаємодії з іншими, усвідомлення, вираження і регуляції власного емоційного стану, побудови гармонійних міжособистісних стосунків); «освітньо-розвивальне середовище» (спеціально організований соціально-педагогічний осередок, структурований з урахуванням потреб та можливостей дітей із РАС, що інтегрує інституційні, технічні, методичні й соціокультурні ресурси); «соціально-педагогічні умови» (організована сукупність соціальних і педагогічних впливів, спрямованих на забезпечення повноцінного розвитку соціально-емоційних навичок дитини, зокрема формування самосвідомості, емоційної саморегуляції, соціальної обізнаності, навичок взаємодії та відповідального прийняття рішень)
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23077
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf275.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.