Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупандіна, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2025-08-26T09:47:29Z-
dc.date.available2025-08-26T09:47:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧупандіна Г. В. Соціально-педагогічні умови розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із РАС в освітньо-розвивальному середовищі / Г. В. Чупандіна // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.175-180.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23077-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із розладами аутичного спектра (РАС) в умовах освітньо-розвивального середовища. Здійснено теоретичний аналіз сучасного наукового дискурсу щодо змісту базових понять, зокрема: «соціально-емоційні навички» (життєво важливі компетентності, що зумовлюють здатність особистості до ефективної взаємодії з іншими, усвідомлення, вираження і регуляції власного емоційного стану, побудови гармонійних міжособистісних стосунків); «освітньо-розвивальне середовище» (спеціально організований соціально-педагогічний осередок, структурований з урахуванням потреб та можливостей дітей із РАС, що інтегрує інституційні, технічні, методичні й соціокультурні ресурси); «соціально-педагогічні умови» (організована сукупність соціальних і педагогічних впливів, спрямованих на забезпечення повноцінного розвитку соціально-емоційних навичок дитини, зокрема формування самосвідомості, емоційної саморегуляції, соціальної обізнаності, навичок взаємодії та відповідального прийняття рішень)uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіти з розладами аутичного спектраuk
dc.subjectсоціально-емоційні навичкиuk
dc.subjectсоціально-педагогічні умовиuk
dc.titleСоціально-педагогічні умови розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із РАС в освітньо-розвивальному середовищіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf275.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.