Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23077| Title: | Соціально-педагогічні умови розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із РАС в освітньо-розвивальному середовищі | 
| Authors: | Чупандіна, Галина Василівна | 
| Keywords: | діти з розладами аутичного спектра соціально-емоційні навички соціально-педагогічні умови | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Чупандіна Г. В. Соціально-педагогічні умови розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із РАС в освітньо-розвивальному середовищі / Г. В. Чупандіна // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.175-180. | 
| Abstract: | У статті висвітлено проблему розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із розладами аутичного спектра (РАС) в умовах освітньо-розвивального середовища. Здійснено теоретичний аналіз сучасного наукового дискурсу щодо змісту базових понять, зокрема: «соціально-емоційні навички» (життєво важливі компетентності, що зумовлюють здатність особистості до ефективної взаємодії з іншими, усвідомлення, вираження і регуляції власного емоційного стану, побудови гармонійних міжособистісних стосунків); «освітньо-розвивальне середовище» (спеціально організований соціально-педагогічний осередок, структурований з урахуванням потреб та можливостей дітей із РАС, що інтегрує інституційні, технічні, методичні й соціокультурні ресурси); «соціально-педагогічні умови» (організована сукупність соціальних і педагогічних впливів, спрямованих на забезпечення повноцінного розвитку соціально-емоційних навичок дитини, зокрема формування самосвідомості, емоційної саморегуляції, соціальної обізнаності, навичок взаємодії та відповідального прийняття рішень) | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23077 | 
| Appears in Collections: | 2025 | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
