Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23077
Title: | Соціально-педагогічні умови розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із РАС в освітньо-розвивальному середовищі |
Authors: | Чупандіна, Галина Василівна |
Keywords: | діти з розладами аутичного спектра соціально-емоційні навички соціально-педагогічні умови |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Чупандіна Г. В. Соціально-педагогічні умови розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із РАС в освітньо-розвивальному середовищі / Г. В. Чупандіна // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.175-180. |
Abstract: | У статті висвітлено проблему розвитку соціально-емоційних навичок у дітей із розладами аутичного спектра (РАС) в умовах освітньо-розвивального середовища. Здійснено теоретичний аналіз сучасного наукового дискурсу щодо змісту базових понять, зокрема: «соціально-емоційні навички» (життєво важливі компетентності, що зумовлюють здатність особистості до ефективної взаємодії з іншими, усвідомлення, вираження і регуляції власного емоційного стану, побудови гармонійних міжособистісних стосунків); «освітньо-розвивальне середовище» (спеціально організований соціально-педагогічний осередок, структурований з урахуванням потреб та можливостей дітей із РАС, що інтегрує інституційні, технічні, методичні й соціокультурні ресурси); «соціально-педагогічні умови» (організована сукупність соціальних і педагогічних впливів, спрямованих на забезпечення повноцінного розвитку соціально-емоційних навичок дитини, зокрема формування самосвідомості, емоційної саморегуляції, соціальної обізнаності, навичок взаємодії та відповідального прийняття рішень) |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23077 |
Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.