Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068
Назва: Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення
Автори: Малишева, Дар’я Романівна
Ключові слова: корекційно-розвиткова робота
соціально-громадянська компетентність дошкільника
педагогічні умови
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Малишева Д. Р. Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення / Д. Р. Малишева // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.118-122.
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено, що одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти визначено становлення компетентностей дитини, що дає їй змогу бути активним перетворювачем власного життя та довкілля, мати право свободи вибору і ставати суб’єктом власної життєдіяльності та діяльності з однолітками й дорослими в суспільному довкіллі. Акцентовано, що соціально-громадянська компетентність дітей старшого дошкільного віку є компетентністю, окресленою Базовим компонентом дошкільної освіти як ключова.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf243.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.