Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068
Назва: | Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення |
Автори: | Малишева, Дар’я Романівна |
Ключові слова: | корекційно-розвиткова робота соціально-громадянська компетентність дошкільника педагогічні умови |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Малишева Д. Р. Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення / Д. Р. Малишева // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.118-122. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наголошено, що одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти визначено становлення компетентностей дитини, що дає їй змогу бути активним перетворювачем власного життя та довкілля, мати право свободи вибору і ставати суб’єктом власної життєдіяльності та діяльності з однолітками й дорослими в суспільному довкіллі. Акцентовано, що соціально-громадянська компетентність дітей старшого дошкільного віку є компетентністю, окресленою Базовим компонентом дошкільної освіти як ключова. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 243.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.