Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068
Title: Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення
Authors: Малишева, Дар’я Романівна
Keywords: корекційно-розвиткова робота
соціально-громадянська компетентність дошкільника
педагогічні умови
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Малишева Д. Р. Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення / Д. Р. Малишева // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.118-122.
Abstract: У статті наголошено, що одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти визначено становлення компетентностей дитини, що дає їй змогу бути активним перетворювачем власного життя та довкілля, мати право свободи вибору і ставати суб’єктом власної життєдіяльності та діяльності з однолітками й дорослими в суспільному довкіллі. Акцентовано, що соціально-громадянська компетентність дітей старшого дошкільного віку є компетентністю, окресленою Базовим компонентом дошкільної освіти як ключова.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf243.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.