Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалишева, Дар’я Романівна-
dc.date.accessioned2025-08-26T08:18:46Z-
dc.date.available2025-08-26T08:18:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМалишева Д. Р. Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення / Д. Р. Малишева // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.118-122.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068-
dc.description.abstractУ статті наголошено, що одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти визначено становлення компетентностей дитини, що дає їй змогу бути активним перетворювачем власного життя та довкілля, мати право свободи вибору і ставати суб’єктом власної життєдіяльності та діяльності з однолітками й дорослими в суспільному довкіллі. Акцентовано, що соціально-громадянська компетентність дітей старшого дошкільного віку є компетентністю, окресленою Базовим компонентом дошкільної освіти як ключова.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкорекційно-розвиткова роботаuk
dc.subjectсоціально-громадянська компетентність дошкільникаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.titleПедагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf243.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.