Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малишева, Дар’я Романівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-26T08:18:46Z | - |
dc.date.available | 2025-08-26T08:18:46Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Малишева Д. Р. Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення / Д. Р. Малишева // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.118-122. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23068 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошено, що одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти визначено становлення компетентностей дитини, що дає їй змогу бути активним перетворювачем власного життя та довкілля, мати право свободи вибору і ставати суб’єктом власної життєдіяльності та діяльності з однолітками й дорослими в суспільному довкіллі. Акцентовано, що соціально-громадянська компетентність дітей старшого дошкільного віку є компетентністю, окресленою Базовим компонентом дошкільної освіти як ключова. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | корекційно-розвиткова робота | uk |
dc.subject | соціально-громадянська компетентність дошкільника | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.