Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23056
Назва: | Ситуаційний аналіз як інструмент дослідження професійної діяльності кухарів в умовах війни |
Автори: | Бачієва, Лариса Олександрівна |
Ключові слова: | діяльнісний підхід ситуаційний аналіз професійна компетентність структура діяльності |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Бачієва Л. О. Ситуаційний аналіз як інструмент дослідження професійної діяльності кухарів в умовах війни / Л. О. Бачієва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 2 (151). Одеса, 2025. С.33-37. |
Короткий огляд (реферат): | Для визначення структури затребуваної професійної компетентності фахівця традиційна освітня теорія спирається на два підходи: аналіз професійної діяльності та проведення інтерв’ю з фахівцями-практиками. Однак в умовах війни, коли фахівці виконують свої обов'язки в складних, а часто і в екстремальних умовах, проводити такі бесіди стає практично неможливо. Це спричиняє ситуацію, коли зміст професійних компетентностей, необхідних для ефективної діяльності в умовах війни, залишається нечітким і не враховується в підготовці фахівців. Зазначене вище зумовлює необхідність упровадження нових підходів до аналізу та структурування професійної діяльності фахівців, що, своєю чергою, має стати основою для формулювання актуальних вимог до їхньої професійної компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23056 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 269.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.