Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23056
Назва: Ситуаційний аналіз як інструмент дослідження професійної діяльності кухарів в умовах війни
Автори: Бачієва, Лариса Олександрівна
Ключові слова: діяльнісний підхід
ситуаційний аналіз
професійна компетентність
структура діяльності
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бачієва Л. О. Ситуаційний аналіз як інструмент дослідження професійної діяльності кухарів в умовах війни / Л. О. Бачієва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 2 (151). Одеса, 2025. С.33-37.
Короткий огляд (реферат): Для визначення структури затребуваної професійної компетентності фахівця традиційна освітня теорія спирається на два підходи: аналіз професійної діяльності та проведення інтерв’ю з фахівцями-практиками. Однак в умовах війни, коли фахівці виконують свої обов'язки в складних, а часто і в екстремальних умовах, проводити такі бесіди стає практично неможливо. Це спричиняє ситуацію, коли зміст професійних компетентностей, необхідних для ефективної діяльності в умовах війни, залишається нечітким і не враховується в підготовці фахівців. Зазначене вище зумовлює необхідність упровадження нових підходів до аналізу та структурування професійної діяльності фахівців, що, своєю чергою, має стати основою для формулювання актуальних вимог до їхньої професійної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23056
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf269.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.