Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачієва, Лариса Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-08-22T11:33:54Z-
dc.date.available2025-08-22T11:33:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБачієва Л. О. Ситуаційний аналіз як інструмент дослідження професійної діяльності кухарів в умовах війни / Л. О. Бачієва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 2 (151). Одеса, 2025. С.33-37.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23056-
dc.description.abstractДля визначення структури затребуваної професійної компетентності фахівця традиційна освітня теорія спирається на два підходи: аналіз професійної діяльності та проведення інтерв’ю з фахівцями-практиками. Однак в умовах війни, коли фахівці виконують свої обов'язки в складних, а часто і в екстремальних умовах, проводити такі бесіди стає практично неможливо. Це спричиняє ситуацію, коли зміст професійних компетентностей, необхідних для ефективної діяльності в умовах війни, залишається нечітким і не враховується в підготовці фахівців. Зазначене вище зумовлює необхідність упровадження нових підходів до аналізу та структурування професійної діяльності фахівців, що, своєю чергою, має стати основою для формулювання актуальних вимог до їхньої професійної компетентності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectситуаційний аналізuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectструктура діяльностіuk
dc.titleСитуаційний аналіз як інструмент дослідження професійної діяльності кухарів в умовах війниuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf269.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.